resor jag har gjort.

STÄDER JAG HAR VARIT I MED MIN FAMILJ
*wellington och auckland.
(nya zeeland)
julklappsöppning på julafton 2006 med våra släktingar i wellington.
jag badar någonstanstans utanför auckland.

*langkawi.
(malaysia)
min familj på en hängbro.

*bern, nån stad i prato och en stad nära tyskland. *ingen koll*
(schweiz)
jag smygröker i en vindruveodling tillsammans med sara när våra familjer inte ser.

*paris, pau, nice.
(frankrike)
jag i paris tunnelbana nån gång.

rebecka i en jättegammal stad utanför nice.


*köpenhamn
(danmark)


STAD JAG HAR VARIT I MED VÄNNER

*berlin ofc (tyskland)
jag, sara och emma i berlins tunnelbana första gången.

emma och sara i berlin ett halvår senare.

julian och jag på hyrda, sunkiga lägenheten i kreuzbergs balkong.




STÄDER JAG HAR BESÖKT MED MIN SKOLKLASS

*soleggen (norge)

lucas på ett berg.


* barcelona (spanien)
emma och sara vid sagrada familia.
mestadels glada klasskompisar på liten bar.



SENASTE RESA JAG HAR GJORT

* venedig med min mormor (italien)


/miriam

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bilder!

2011-02-24 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0