fredag

Jag hatar folk som tycker att jag går för långt. Dom är så jävla lama.
Ni måste hålla med om att det värsta är när alla pratar/skämtar om något som möjligen är lite grovt och så säger man något som man tycker kvalar in bra i samtalet och är på ungefär samma nivå.
Och plötsligt så låter det "MEN GUD det där är bara sjukt. Nu går du ju för långt."
Händer mig ibland. Händer säkert dom flesta. Eller så är jag dålig på att läsa av.
Fast nu när ni läser det här tror ni kanske att jag brukar prata om helt sjuka saker fast det här kan va relativt oskyldiga och enkla grejer som handlar om typ mens och bajs.
Kan bara inte riktigt förstå hur folk kan tycka att jag är extrem vilket uppenbarligen folk tycker. Jag tycker verkligen att jag pratar om vanliga och chilla saker. Sånt som alla pratar om.
Fast på ett lite roligare sätt kanske:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0