lista över saker jag hatar (slumpmässig ordning)

*när folk applåderar i takt till ett musikframträdande. jävla irriterande, visa eran uppskattning när stycket är slutfört.

*när folk använder smeknamn för svininfluensan ex: baconsjukan, nöffnöffsjukan, svinis, baconfeber m.m.  (problemet med att yttra sig om det här är att alla använder smeknamn för svininfluensan.)

*när folk får mig, i mitt osäkra tillstånd, att börja skämta om att jag är singel. 

*när tjejer klär ut sig i sexiga kanindräkter på halloweenfester.

*när jag är den enda peppade.

*adam sandler för att han varken har utseende eller charm och ändå får kanonheta brudar i filmerna han spelar i. (finns det någon ful och ocharmig tjej som får hunken i slutet av filmen?)

*extreme home makeover

*stockholms sociala klimat bland vissa trendiga stroppar. har tänkt på en sak, de enda som gillar stockholm (som inte kommer från stockholm vill säga) är äldre män som får unga tjejer i säng på grund av deras framgång. ex: facehunter och tarantino.

*smulor i sängen

*par-kärleks-snobbar

*pappan från "våra värsta år" eller, hela programet när jag tänker efter, massa jubel och skratt på ställen som inte är roliga överhuvudtaget.  Men å andra sidan finns det väl knappt några roliga stunder i den där skitserien. Det är som om dom sätter in skratt efter varje mening och tror att det blir roligare då. Men amerikanarna sväljer väl all skit tv med hull och hår.
Ett litet smakprov:


ps. notera att jag inte hatar folk som gör sakerna jag hatar, jag hatar bara när dom gör det.

/Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA

2009-11-13 @ 22:09:37
Postat av: Marcus

;D

2009-11-13 @ 23:21:21
Postat av: Rebecka

Inte för att det brukar hända mig så väldigt ofta men jag hatar också att vara den enda peppad, få saker är lika frustrerande!

2009-11-18 @ 20:00:58
URL: http://agnesrebecka.blogspot.com
Postat av: sara

ja det är verkligen hemskt, och jag råkar ut för detta ganska ofta ändå. känns det som.

2009-11-19 @ 16:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0