lista över saker jag älskar (slumpmässig ordning)

*Sympatiska män

*Sexiga, sypatiska, romantiska och kåta män (fast kåta på ett sympatiskt sätt)

*Mat

*att sitta på en bar i berlin och shotta tequila med nära vänner (att vara i berlin överhuvudtaget)

*att ha fina sommarkläder och bada vid kristineberg

*att dagdrömma

*romantiska lättsamma komedier

*vissa människor

*katter (mest raskatter, förutom zita då, som nästan är som en raskatt)


*United states of tara (en serie som går på torsdagar kl 22.05 på kanal 9)
här är ett klipp när Taras son kysser en kille som han har varit kär i väldigt länge. (sexigt och homoerotiskt)




Det sorgliga är att jag kom på bättre och fler saker  som jag hatar än som jag älskar.

/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0