lite från kamrat

Det är så obehagligt när man klickar in sig på olika personer och hela presentationen är gul och blå, och det första man möts av är det här:



Jag skrev också lite med folk, bland annat med en kille som kände bingo remér. han sa att han kunde fixa så att man kunde bli fotad av kära bongo..

Jag: WOW; JAG VILL BLI FOTAD AV BINGO REMÈR!

Han: msn och cam?

Jag: Problemet är att jag har två jätte stora varbölder i ansiktet, men asså jag kan ju spara till en operation..

Han: Cam?

Jag: jag lider också av acne, men det kan jag också fixa...
och så har jag väldigt små bröst.. men alltså, jag vill så gäärna

Han: bevisa att du är äkta


Och här kommer en annan konversation. ni vet när folk skriver att dom är typ 99 bara för att dom kanske inte vill ge ut sin ålder...

Jag: är du 99 år gammal? :O :O

Han: hehe ne. ja e 22 :o :0

Jag: jahaaaaaa, för det stod ju att du var 99 :O

Han: jo men ja e inte 99 :) e du 17?

Jag: okej, jag blev bara så himla chockad. har aldrig varit med om att någon är 99 på kamrat.
ja det är jag.

Han: hehehehe ok. kan ja fråga ditt namn?

Jag: Sara, och du?

Han: ok. ja heter Heidar :)

Jag: Du har altså inga problem med att jag är 17?

Han: hehheheheh ne :)

Jag: okej, jag tänkte bara med tanke på att du är 99, det är ganska stor åldersskillnad

Han: hehe ok. men ja e inte 99 iaf

Jag: Jahaa, men det står ju det på din presentation... :O

Han: ok vänta ja ska fixa de


kanske lite långsökt..

/sara

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0