tandställningar

Från detta:

Till detta:


Det är rätt häftigt hur man kan se så pass annorlunda ut på så kort tid. Okej, det kanske bara är jag som tycker att det ser rätt annorlunda ut.
Jag har från och med denna dan ingen tandställning och kan förhoppningsvis prata med okända män på tunnelbanan och tro att dom pratar om coca cola när dom säger cola utan att dom adderar det med tandställning och får fram en gissning på att jag är fem år.
Sen kan jag äta äpplen utan att skala dom och skära upp dom i små bitar.
Jag kan hångla utan tandställning.
Jag kan dra tungan längs mina tänder och förundras över hur lena dom är när jag har tråkigt.
Jag kan ha på mig mina glasögon utan att känna mig som ugly betty.
Jag skulle nu kunna köpa den där kjolen med dragkedja på utan att känna att det blir löjligt mycket matchning med tandställningen (nu vill jag inte längre ha den ens, men jag skulle KUNNA).

Kort sagt så finns det en hel del som känns häftigt med detta.

För mig.

Jag inser att det inte är lika stort för er.


/Miriam

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så fin så! :D

2009-03-29 @ 18:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0