ses på bänken som ligger i mitten av våra hem?

Jag hatar lite att jag tenderar att bli fröken organisera allt och fixa ihop allt. 
Extra jobbigt blir det när jag bangar på att gå ut i sista sekunden och det känns lite som att jag sviker eftersom vadå det är ju mig alla har ringt och pratat med. 

Varje gång jag funderar på att gå ut men inte gör det så måste jag göra nånting annat, vad som helst bara nåt. 
Oftast möts jag och Sara halvvägs mellan oss, vilket blir i abrahamsberg och tar några cigg och snackar skit. 
Då kan man må bra för man sparar pengar och lägger sig bra mycket tidigare än annars. 

Visste känns det lite typ ANne på Grönkulla? Bästisarna möts i mitten liksom, visst låter det fint?

/Miriam


Kommentarer
Postat av: Daniel

Thanks for the add, som man brukar säga på my space. Nu är vi bandkompisar:)

2009-03-07 @ 00:16:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26997/
Postat av: tove

det låter som typ min dröm, fast jag har aldrig bott så nära nån bästis. ja min dröm är att typ alla jag känner skulle bo i samma kvarter.

2009-03-07 @ 00:42:11
URL: http://allt.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0