frida hyvönen




Det är väl ingen som har missat frida hyvönen?
Det är min absoluta favorit just nu. Det har varit min absoluta favorit i olika perioder väldigt länge nu.
När hon släppte sin första skiva "Until death comes", tyckte jag redan om henne.
Nu har hon släppt tre skivor.
Jag älskar henne.
Har ni inte hört "you never got me right" (från första skivan), "serene teenage child" (från första skivan), "london" (från tredje skivan), "birds" (från tredje) och "december" (från tredje skivan) är ni lyckliga för då har ni en wow upplevelse framför er. Eller egentligen flera.

/Miriam

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilken är den tredje skivan förutom de jag har?

(Ge den till mig!)

2009-03-13 @ 13:48:28
URL: http://agnesrebecka.blogspot.com
Postat av: miriam

Album nummer två i ordningen är ju

"Frida Hyvönen Gives You: Music from the Dance Performance Pudel"

Jag ska ge dig den någon gång.

2009-03-14 @ 11:11:20
URL: http://internetkontakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0