vem ska trösta knyttet?

Jag är ett litet hormonellt knytte idag.
Kändes i stunden så värdefullt att få höra "jag är dum och du är underbar, helt underbar" av någon jag inte bryr mig alls speciellt mycket om. Det kändes bara bra att vara helt underbar i kontrast till någon som tydligen var dum.
Och just nu så flirtar jag med en person jag tycker är rätt ful. Ni vet flirtar på mitt sätt, som egentligen bara är att prata helt normalt med en person eftersom jag inte klarar mycket mer och jag tycker att en person måååååste ju förstå att jag flirtar om jag pratar med den för att det är ju så uppenbart att ett "hej" ibland betyder "jag gillar dig och du har en fin rumpa". Visst?
Och alla är så snygga och alla är så fula och allt är lite som en karusell i mitt huvud.
Nu borde jag äta lite falukorv för att inte bli så väldigt full ikväll på...... folkölen ehh, som jag tydligen ska inmundiga.
Och kanske också för att jag gråter om jag dricker utan mat i magen.

/Miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0