oh no miriam

Åhhh jag blir så himla kåt på mig själv när jag googlar mitt namn (som jag gör musik ifrån, Oh no Miriam) och hittar saker folk skrivit om mig, speciellt om dom inte har hört av sig till mig och sagt att dom ska skriva, så jag bara hittar det som en liten överraskning.  Kolla!
Då får man också känslan av att dom tror att jag är lite bättre och mer seriös än vad jag är, sådär så att dom kanske tror att det inte är så att jag har tid att svara på alla mejl jag får (så är det ju då inte riktigt hehe). Jag tänker att det är därför inte alla hör av sig till mig. Jag låtsas i alla fall det.
Kolla här är en till.

Den här
är kul för att jag själv fick chansen att få fram något. Hur bra det gick kan kanske diskuteras, men man får trösta sig med att det måste vara nästan ett år sen nu och att jag kanske har utvecklats lite.
Och denna är kanske min favorit "Oh No Miriam is a one-girl-band from Stockholm who wears her heart on her sleeve and writes lofi indie pop songs that have as their main attribute a healthy dose of unbridled girlish emotion.".

Blir så himla glad och stolt. Och det är ju lix bra att va de ibland:D



/Miriam

Kommentarer
Postat av: sara

Gud vad kul! <33

2009-01-11 @ 17:25:05
Postat av: karin

Åh, Girls at School :D:D min favvo<3

2009-01-12 @ 17:52:40
URL: http://curri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0