ta hand om mig tihiiiii (eller nåt)

Idag var jag på stan med Levi, Love och Julian.
Blev bjuuuuuuuden på pizza, läsk och kakor. Älskar generösa män. Men det är trots allt deras uppgift. Att ta hand om oss flickor och se till så att vi har det bra.

Sen så är jag hur snorig som helst. Och väldigt sugen på att gå ut och vara fin och dansa. Kanske fredag, problemet är bara att let's dance börjar och blondinbella är med.
Men kanske förfest med blondinbella och mojitos (fast mojitos på mitt sätt och inte Loves denna gång tror jag bestämt).
Kan funka.


Här är förresten Emma och Love drickandes mojitos på nyårsafton.

Och Julia, Sigrid, Amanda och Isa.

/Miriam

Kommentarer
Postat av: karin

Man fåår inte missa Blondinbella! :)<3

2009-01-06 @ 17:30:23
URL: http://curri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0