Pittstim

Nu är jag i Schweiz. Alla sover.
Det känns konstigt att vara borta fran mitt "riktiga" liv. Och det känns konstigt att dom som kretsar kring mitt "riktiga" liv fortsätter leva sina liv utan att jag är med. Man missar helt enkelt sa mycket av att vara bortrest. Men samtidigt sa är man med om en del när man lämnar sitt "riktiga" liv för en vecka eller tva.

Jag har i vilket fall som helst läst ut "pittstim". En nyutkommen bok som jag fick av miriam i julklapp. För er som har läst fittstim sa är det samma upplägg men ett helt annat innehall saklart (och för er som inte har läst fittstim, LÄS LÄS LÄS)! det handlar helt enkelt om det andra könet, pittar, kukar, snoppar, snorrar, u name it. 
Pittstim var väldigt lättläst, jag läste ut den pa en vecka och jag läser väldigt langsamt sa det säger ju sitt. Jag tycker helt enkelt att det är bra att man kan fa en inblick i hur det är att växa upp som man. Alla förhallanden och sa. För männen har ju ocksa som sagt ocksa en jävligt sugig könsroll att leva upp till.

Jag rekomenderar boken, läs den!

/Sara

Kommentarer
Postat av: miriam

vad glad jag blir att du gillade den.

2009-01-02 @ 19:47:18
URL: http://internetkontakten.blogg.se/
Postat av: Anonym

absolut! du far gärna lana den!

2009-01-04 @ 01:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0