jag är också sjuk.

Sökte klipp på youtube, på Shakira som shakar loss och sjunger "Hips don't lie".
Sen ställde jag mig framför datorn och försökte att rulla på höfterna sådär sexigt.
Sen så var jag tvungen att byta trosor, från ett par vita i bomull till sånadär stringisar i leopardmönster. Och jag kom liksom på mig själv med att tänka att mitt fjortonåriga jag hade haft rätt, det ÄR sexigt med string.
Öhh

Sen så läste jag Calle Schulmans bogg och läste att han tydligen inte gillar Södermalm för "det är mer falskt och exkluderande än Östermalm. Man låtsas bara vara avslappnad och down to earth. Det är helt enkelt inte äkta." och då tänkte jag att från och med nu så är det stringtrosor och inget söder som gäller för mig.

Jag blir alltid lite konstig när jag är sjuk, men det här känns spännande.




/Miriam

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha!!!!!!!!!

2009-01-27 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0