inte tröööött


När man kommer hem lite såhär för tidigt från nån fest och liksom inte är på nu-är-jag-trött-och-går-och-lägger-mig-humöret (utan mer varför är jag hemma när jag fortfarande är lite piggis och lite fullis) så finns det bara en grej som känns naturlig. Och det är att laga mat.
När man går förbi ica och mcdonalds så känner man alltid en stark doft av kycklig vilket alltid får mig att fundera på vad man ska tillreda för en liten rätt när man äntligen tagit sig hem och innanför dörren.
Nu när jag gick upp mot hemma så skrek det i mitt huvud "shepherds paj!!!!!!!!"
Sagt och gjort

Men när den vart klar klarade jag inte att äta den. Trots att jag försökte slänga på mer och mer ost.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0