festivalerna

Folk börjar köpa festivalbiljetter och bestämma på vilka festivaler dom ska.
Det stressar mig väldigt mycket. Försökte komma underfund med om jag vill åka på festivaler i år och tittade på bilder från förra årets emmaboda. Det var klantigt, allt ser så jävla fint ut. Då glömmer jag lätt att det skulle vara fint att vara au pair i england och resa till tessin också.
Sen vill jag jobba rätt mycket i sommar, plus åka till paris kanske och sen så har jag också lovat mig själv att jag vill få ha lite ledig och fri tid i stockholm, utan resa eller jobb eller nåt.
Heh........

Men FINT:











/Miriam

Kommentarer
Postat av: Eric

SEXIIIGA killarna!!

2009-01-20 @ 09:50:31
Postat av: miriam

jag utgår ifrån att du syftar på mina fina vänner julian och adrian. eftersom du och din vän är ju kvinnor ju!!!

man kan inte vara kille i klänningen för det är omöjligt!!!!!!

hähä

2009-01-20 @ 22:27:41
URL: http://internetkontakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0