ytligheten


Facebook är verkligen trevligt må jag säga. Jag utgår i från att det som är negativt, till exempel som att jag skulle ha använt sex för att göra karriär, är skämt.

Men att Miriam Bratt skulle vara ytlig kan jag inte låta bli att undra över, just eftersom det finns en del som har en bild av mig som jävligt ytlig. Det gör mig så otroligt arg för jag är inte ytlig och jag vet inte vad jag har gjort för att ge sken av att vara ytlig.
Jag vet en grej som jag tror får folk att tro det, och det är att jag började gå ut lite för tidigt. Det är många som har en bild av att såna som är underåriga men går ut ändå är ytliga äckel.
Klubblivet i stockholm är visserligen otroligt ytligt, men att just de som skulle vara underåriga skulle vara extra ytliga är bullshit. Jag kan kanske mer i så fall acceptera någon som säger att alla som går ut är ytliga äckel. Men nej, det ska alltid lastas på oss som är yngre (kankse framför allt av jämnåriga dårå), vilket är så totalt jävla löjligt och dåligt. Sen är jag i och för sig övertygad om att det till stor del är på grund av svartsjuka men det får man inte säga för då låter man skrytig herregu!

Om tre veckor fyller jag arton och då kan inte en jävel anklaga mig för att ha legat med massa dj:s för att jag är ute och tar en öl (vilket jag förresten kan tillägga är en jävligt konstig grej att man kastar i ansiktet på unga tjejer som går ut, för om det har hänt så är det väl fan inte den unga tjejen som har gjort fel utan dj:n i fråga. För fan).


/Miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0