stallet.se

Jag och Sara har skaffat stallet.se
Man laddar in pengar från sin mobil för att få stallpengar som man kan köpa hästar, hundar, katter och kaniner för.
Jag har två stycken hästar. Om jag är inloggad jättemycket så tränas dom jättemycket och sen kan jag sälja dom jättedyrt. Och få massa stallpengar.
Jag vill ha fler hästar. Massa ponnysar. Och fullblod. Och massa kaniner överallt.
Men har baaaaaaaaraaaaaaaaaa två hästar. Vill ha mera stallpengar.
Funderar på om det är värt istället för att spara så att jag kan dricka massa öl i berlin på påsklovet.
Vad är mest värt? Berlin eller snäääästar?

Här är mitt stall:

Dom bruna prickarna är mina hästar. Som jag ställde vid vattenpölen (ÖLEN) för dom gillar det.
Mina hästar gillar att dricka.

Vill bara sova, men vill se kvällsöppet med ekdal som börjar om exakt 40 minus 10 minuter (orkar inte räkna ut).
Ekdal är himla stilig.

Kramis på er hästälskare i Sverige.
/Miriam

Kommentarer
Postat av: Miriam

nu kom jag på att det blir 30 minuter. pinsamt för mig...

2009-02-18 @ 22:14:17
URL: http://internetkontakten.blogg.se/
Postat av: Matilda

när du kommer hem från berlin får du väldigt gärna göra en liten tipslista om du hittar några trevliga affärer och klubbar. typ i närheten av Kreuzberg. Ska dit i sommar och det kan vara kul att veta vart man ska börja.

2009-02-19 @ 15:18:23
URL: http://marthamydear.blogg.se/
Postat av: miriam

absolut det kan jag göra. folk har gett mig tips och det är jag glad för så klart jag ska "skicka vidare".

2009-02-23 @ 11:43:21
URL: http://internetkontakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0