småkillarna som härjar

Det jobbiga med att gå på en skola med både högstadium och gymnasium är killarna från åttan och nian. Dom sitter alltid i datasalen och försöker spela spel utan att någon lärare ska märka det, för att man inte får spela spel.
Datasalen öppnar inte föräns klockan 10, men om man behöver göra något skolarbete kan man få komma in innan. Jag och Sara sitter nu i datasalen och håller på med matte. DÅ kommer det in ett gäng killar från åttan och börjar spela spel och göra jättemycket ljud ifrån sig. När en lärare kommer in för att slänga ut dom så ger en av killarna ifrån sig det mest insmickrande leendet ni kan tänka er och frågar med hundögon läraren om man verkligen får spela dataspel. Vi frustar lite och tänker väl typ NEJ DET ÄR JU DET MAN INTE FÅR, SPECIELLT INTE NÄR VI FAKTISKT BEHÖVER LITE LUGN OCH RO FÖR ATT PLUGGA. Men tror ni inte då att den här killen säger med ögon som säger "hur kan några vara så hemska så att dom inte gör som läraren säger, jag är så naiv så jag trodde inte att det skulle kunna hända!" att vi (Mirre & Sarre) gjorde ju det.

Helt mållös. Dessa små killar får mig at faktiskt ibland att känna att det vore värt att byta till ett gymnasium där det inte finns åttor och nior.

Kommentarer
Postat av: fan

JÄVLA AS DOM E ASSÅ!

haha

2009-02-03 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0