alias

Folk heter så konstiga grejer på den här grejen vi är med på.

T.ex. "MadHogzta", "MacChicken", "xMvGx", "lumpenpatrick", "zzmile2222", "mm.aa", "spraykille22" och "wesslan97".
Det här är namnen på dom senaste som har skrivit till mig.

Mitt eget alias (heter det så?) är inte så jävla roligt, ett av cocorosies låtnamn, men ändå, jag heter i alla fall inte typ "spraytjej17".
Jag försöker förstå om det ska vara kul, sexigt, snyggt, charmigt eller sött.....
Vad tror ni?
Om vi tar "zzmile22" som exempel. Ingen kan väl någonsin påstå att det är roligt? Det är inte heller speciellt snyggt? Och sexigt kan väl ingen heller säga att det skulle vara? Charmigt? Knappast.
Och inte fan är det sött, inte!
"Wesslan97" är i och för sig roligt. Det skulle jag kunna heta.

Någon som vill delge om något roligt alias (grejen e att jag e osäker på om man kan säga så? men ni fattar va jag menar, visst?) som ni haft när ni vart yngre? Eller nu med för den delen?
Jag hette PappasFlicka91 på msn och playahead förut hehee. Det är ett tag sen nu:)
Men jag tror att jag tyckte att det var perfekt, för det är lite gulligt och samtidigt lite sexigt kanske och ja.... ni hör ju hur rätt det låter, Miriam i ett nötskal (Miriam in a nutshell).

/Miriam

Kommentarer
Postat av: Matilda

mitt lunarnick var nog Hoppetoffla och första på playahead var miniapa_92, pinsamt!

2009-02-16 @ 22:43:20
URL: http://marthamydear.blogg.se/
Postat av: Miriam

haha nä gulligt

2009-02-16 @ 22:48:20
URL: http://internetkontakten.blogg.se/
Postat av: Tove

jag hette MuppToviz på lunar en gång. kan idag inte säga exakt hur jag tänkte. toviz var upptaget.

2009-02-17 @ 15:19:10
Postat av: sarre

på min första lunar hette jag aras90. haha jag var jätte paranoid och tänkte att om jag skrev 90 så gav jag inte ut min riktiga ålder för om jag skulle göra det kanske någon skulle hitta min identitet och komma och kidnappa mig.

2009-02-17 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0