otillgängliga fanskap

jag hatar folk som ska spela massa spel hela tiden, men jag rättar mig efter reglerna såklart eftersom alla spelar spelet kan man inte låta bli själv. en ond jävla jag-är-svårflörtad-och-otillgänglig cirkel.
Det här med att spela otillgänglig funkar inte på mig. Eller det funkar på det sättet att jag blir lite mer tillgänglig när en kille är otillgänglig, men, min stolthet står över allt det där tramset med otillgänglighet. Så om en kille är otillgänglig kan jag sörja det lite, men jag skriver inte mer än ett meddelande. Då kommer jag bara över det istället och väntar på att nästa intresseobjekt ska dyka upp.  

Här är en lista jag hittade på flashback för hur killar ska få en tjej (typ mer seriöst än ett ligg) och jag har kommenterat varje punkt:

1. Lite lätt retsam -Nej, det är bara irriterande.

2. Kunna stå för sin sak och inte vika sig. -Det tycker jag gäller alla.

3. En lätt beröring, dock inte tafsande!!! OBS!!! -Ja, det är trevligt, men det är väl trevligt för båda parterna så länge det är ömsesidigt.

4. Använda difusa ord som "Ganska och Faktiskt" Som "Du är FAKTISKT GANSKA snygg" -Nej, sånna här regler är bara konstiga.

5. Inte vara för smörig och be om ursäkt för allt. -Det är väl ändå en irriterande egenskap, det här hör ihop med punkt 2, man ska stå för sin sak.

6. Lyssna mer och prata mindre -Jag har så himla lätt för att prata mycket och länge när någon lyssnar och är intresserad av det jag pratar om, så ja. hehee (men det gäller att jag ska känna mig bekväm med att prata mycket) 

7. Vara trevlig och glad, men ändå hålla ett visst avstånd. -Trevlig och glad räcker!
 


/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0