tack gud för att du gav tillbaka min pepp

När vi var 16 var vi alltid peppa. Jag vill inte skriva ned alla uppoffringar vi gjort för att få gå ut, men dom var ganska gränslösa om man säger så. Sen var det något som hände, vi gjorde några halvhjärtade försök att ha så kul som under glanstiden, men det blev inte lika kul. Vi började prata om att vi var för gamla och att vi inte var lammkött längre. Man började ta distans och kunna se den ytliga sidan av utelivet. Vi insåg att man måste gå ut regelbundet för att det ska vara riktigt kul, nätverka. Nu när de flesta av oss blivit myndiga har vi återfått våran pepp, men det är på ett annat sätt. Naturligtvis är det mer lättillgängligt och då är det lättare att vara lite spontan.
Idag börjde skolan och vi drack öl efter uppropet, då blev plötsligt jag och mirre jätte sugna på att gå ut och sen på efterfest och sen direkt till skolan, men vid närmare eftertanke struntade vi i det. men det var en fin idé.

Förresten, jag är lite trött på kamrat, någon som har ett tips på ett annat community med lika blodtörstiga män?
Kanske jag ska gå med i en dejtingsajt, då kanske inkomsterna från bloggen kan täcka månadskostnaden (för jag förväntar mig att vi kommer dra in enorma summor från vår blogg inom en snar framtid, våran statistik är inte att leka med).

/Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dejtingsajt. finns nåt som heter spraydate tummen upp

2009-08-19 @ 19:41:49
Postat av: Matilda

snuttis.se garanterat perversa gubbar!

2009-08-23 @ 01:30:53
URL: http://marthamydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0