CK (för tredje gången)

Jag: wow haha lyssnar du på CK?

kille 21: Nej, men har inge problem att lyssna.

Jag: okej, men han står listad som favoritmusik?
jag har träffat honom ute och drivit lite med honom, och så träffade jag honom på emmaboda också


Kille 21: Joo den står där för att jag kan lyssna på honom. inte så att jag sitter och lyssnar på honom hela dagarna.
okej nice


Sara: nej, jag fattar att du inte lyssnar på honom hela dagarna, men det finns ju någon liten grund till varför han står med. Jag har lyssnat på honom några gånger, men jag skulle ändå aldrig skriva upp honom som favorit. Nu menar inte jag att du är en sämre människa för att du lyssnar på CK, eller kanske lite, men det handlar bara om att du inte kan erkänna att du gillar honom, men det är bara charmigt.


kan inte låta bli att vara lite dryg ibland


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gillar dig saris

2009-04-26 @ 14:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0