Varför vill dom visa sina snoppar?


Kille 19: e du bi

Sara: haha. hurså?

Kille 19: undra e du

Sara: Nej.

Kille 19: vill du se min kuk

Sara: Trött på snoppar

Kille 19: varför

Sara: dom är fula och äcklar mig

Sara: (jag är inte lesbisk)




Kille 19: se min kuk snappt

Sara: varför är det så viktigt?

Kille 19: se mitt ansikte

Sara: visst

Kille 19: acektera då

Sara: får jag fråga en sak?

Kille19: vad

Sara: har du något jobb? sitter du inne på kamrat och msn varje dag för att visa dina behagligheter?

Sara: om du svarar vill jag se din snopp

Kille 19: ja jag har jopp

Sara: Det stavas med b. Vad jobbar du som?

Kille 19: Mekaniker

Sara: Får du många tjejer via msn?

Kille 19: mmmmm

Sara: Vad anser du om feminism? (efter att jag skrev detta fanns inget hopp för våran framtida internetkontakt. Jag gick helt enkelt för fort fram. ungefär som att säga "jag älskar dig" på första daten).


Jag är ny inom branschen, och det kanske märks? Jag blir otålig och kör med utpressning. Jag har också svårt att slappna av när dom undrar om jag vill se deras pille-snoppar. Jag ska bli bättre mina vänner, jag lovar!

/Sara




Kommentarer
Postat av: miriam

nybörjarmisstag.

jag tror att man kanske måste ge dom något i utbyte.

typ sex:S

2008-09-13 @ 16:32:48
URL: http://ateendiary.blogg.se/
Postat av: dagny

hahah!

2008-09-29 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0