konversation

Kille 16:



Sara och mirre:



Kille 16:


Sara och mirre:



Kille 16:




På Communityt som jag och miriam använder oss av för att skapa blomstrande kontakt med alla dessa pojkar ni får läsa om, är de väldigt rätt fram och inte blyga alls. Jag försöker lite grann svara svar som kanske faller dom i smak men kan inte riktigt hålla mig och vips så är vår framtida kontakt bruten för gott. Finns det någon tjej som faktiskt fortsätter prata med en kille som den i konversationen ovan? Dom äldre killarna på sådana här communityn är nog lite mer erfarna och vet hur man ska linda 13 åringar runt lillfingret. Dom kör nog lite på stilen som jag kör med när jag vill få dom att prata feminism och politik, och tro mig det är minst lika svårt för mig som det är för dom.



/Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför säger ni fitthora? fitta är ett fantastiskt ord för vårt kön, våtängsmark liksom.

dessutom finns det kvinnor som väljer att sälja sex coh trivs med det. på riktigt, utan att lida av psykologiska avvikelser. de har makten och tycker att det är spännande att välja ut män de ska knulla med.

inget jag tänder på men iallafall. tycker inte det är särskilt feministiskt att säga fitthora på det där viset

2008-09-30 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0