Guldklimpen och Sara


Kille 17: Får jag bara fråga en sak...

Sara: Ja visst, vad?

Kille 17: Är jag en guldklimp bland de andra skitstövlarna?

Sara: Haha! På kamrat?

Kille 17: Ja =)

Sara: Absolut!

Kille 17: haha (A) ..aa tack



Jag har äntligen hittat en trevlig själ på kamrat, det tog sin tid må jag säga. Det är trevligt när man hittar någon som inte pratar om sin penis hela tiden. hur tänker dom? med sin penis förstås. det måste vara jobbigt. jaja, åter till ämnet. guldklimpen bor i värmland(!) och han kan tillochmed sträcka sig så långt som att prata om politik. Snart ska jag nog släppa bomben.

/Sara




Ordbok: (A)= en söt liten ängel på msn-språk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0