bitterfitta

Okej.
Grejen är att vara en bitterfitta.
Att få testa sig fram i sin bitterfittehet.
Att få överreagera utan att behöva stå till svars för det sen, att få testa reaktionerna av sin bitterfittehet på internet och genom detta lära känna sin bitterfittehet på ett annat sätt än vad man vågar IN REAL LIFE...

Fattar vi?

Ja. Bitterfitte-bloggen, internetkontakt-bloggen, projekt provokativ-bloggen.
You name it<3!!!!!!!!!111!!!!11!

Jag har alltså skapat mig ett gratiskonto på något sånt där community där det är många killar som verkar vara dumma i huvet (jävla många tjejer också för den delen).
Och nu börjar det.
Har redan fått några meddelanden som handlar om sexiga ben, min villighet att visa mig i stringtrosor, om jag möjligen skulle vara intresserad av att visa en deutschman stockholm.
Men också några som är lite okej. Någon som skrev 10 rader om att han inte vågar prata med tjejer på riktigt men att han verkligen tycker om tjejer och massa skit. Lite smårörande.
Och någon som skrev att att min musiksmak som jag hade skrivit var bra och "the smiths for live" o sådär.
(Måste få Sara att skaffa detta konto också, HUR BRA SOM HELST JUUUEEEH!)

Nu är det dags att ta upp hur ohygeiniskt det är med string och att det är helt stört att så jätteunga flickor börjar använda string i den ständiga kampen varje ung tjej för, VARA-SEXIG-KAMPEN.
Många är kluvna, många är självsäkra, men varje ung tjej (och säkert massa fler) för hela tiden kampen. Det ligger där i bakhuvudet.
Man vill vara det, man vill inte vilja vara det blabla.

/Miriam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0