manlig könsroll, inte heller så jävla najzzzz

Har pratat en del om det här med att det är konstigt att det inte är fler män som ställer sig upp och känner sig kränkta, som skriker och tjatar och är bara riktigt arga.
Jag menar män har också ett ideal och en mansroll att leva upp till.
Pratade bland annat om det med (min syster) Rebecka, som skrev ett bra inlägg om det, kolla här.
Läs det!


Grejen som står i mitten råkade hamna mellan min lilla fråga och hans lilla svar. Men bortse från det, mina kära vänner.
Eller så kan ni bara gå runt och undra vad det samtalet egentligen handlade om.
Det får ni aldrig veta! HAHA



Detta svar skrev inte någon av dom där internetkontakterna.
Utan detta är faktiskt en god vän till mig, som jag har känt ganska länge.


/Miriam

Kommentarer
Postat av: sara

tänkte väl att det inte var någon från kamrat. haha

2008-10-15 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0