hihi

En artist vars musik jag lyssnat på en del på senaste addade mig på det hära myspace majspejz och allt vad man kallar det :S:s+qabh-
Ville göra en låt med mig vilket jag tyvär fick avböja till med tanke på att jag bor i piss-skit-sverige.
Som svar fick jag plötsligt att han visste såklart att jag bor i sverige och att han räknade med att åka till sverige i så fall.
Det här är alltså någon jag har lyssnat på, någon vars musik jag seriöst har blivit berörd av!
Okej, det här var inget annat än ett dela-med-mig-inlägg, eller som man kanske snarare kallar det ett
SKRYTINLÄGG!

Äger er ballehårt! Lölölölölö!!!
hihi! /miriam
("hihi"et la jag till bara för att det skulle låta lite sådär gulleskrytigt och inte sådär jobbigt skrytigt, vet inte riktigt om de funkade)

Kommentarer
Postat av: Makz

Alltså. Jag bara älskar den här grejen!

2008-10-21 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0