Har just avslutat det kortaste "förhållandet" i mitt liv.

Robin säger: tja sötnos
Sara heeeej(L)
Robin säger: want u<3
Sara säger: jag vill ha dig meeeeeeeeeed(L) hur gammal är du?
Robin säger: 17
Robin säger: vill du bli tillsammans med mig??<3 <333'
Sara säger: Gääääääääääääääääärna
Robin säger: gillart dig redan<3
Robin säger:kan du skicka en bild?<33333
Sara säger: du har väl redan sett en gullepulleponken? (L)
Robin säger: vill se mer<333
Robin säger:skicka en<3
Sara säger: neej..
Robin säger: visa en iallafall<3du e så fin<3
Sara säger: (L)
Robin säger: jag är verkligen glad över att ja hittat dig<3
Sara säger: samma hääär
Robin säger: va gillar du att göra<3
Sara säger: dansa, köpa kläder. och du?
Robin säger: jag vet inte<33 vara med min flickvän och det är ju du<3
Sara säger: ah, samma här. vi umgås ju så himla ofta(L)
Robin säger: inte just nu men snart
Sara säger: jag var ironisk. och vi kommer inte träffas
Robin säger: okey skit i mig då
Sara säger: förlåååt för att jag var så otrevlig
Robin säger: vadå du drev ju
Sara säger: nejnej, jag har alltid velat ha ett förhållande med någon som heter robin, är 17 år och frågar chans på mig på kamrat..
Robin säger: hejdå vill ijntevprata me dig mer
Sara säger: JAG GÖR SLUT!
Robin säger: det har inte vart nåt mellan oss så du kan inte göra slut
Sara säger: haha, lille pilleponken. det var ju du som så gulligt frågade om jag ville bli din flickvän.
Robin säger: jaa men du driver ju och ja hatar sånna typer
Sara säger: inled inte förhållanden med folk på internet som du aldrig har träffat. du fattar väl att man driver med någon liten kille om han frågar "chans" efter att man haft en ytterst kort konversation på msn?!?
Sara säger: för svårt att uppfatta?
*Robin är offline*


love hurts säger jag bara.
ni kan få se en bild på "mitt ex" sen om ni vill, men min dator är lite trasig för tillfället.

ps. den här killen skrev jag också med men han frågade som synd var inte om vi kunde bli tillsammans...

/Sara

Kommentarer
Postat av: Konsten att spela fiol

Det är ju också det LÄNGSTA förhållandet i ditt liv.

2008-10-20 @ 19:56:52
Postat av: sara

njaa, det beror väl på vad man ska kalla det förhållande jag hade för några år sedan. det var iochförsig inte speciellt långvarigt eller seriöst, men mer än två minuter iallafall. man kan lika gärna säga att jag aldrig har haft ett regelrättigt förhållande.

2008-10-20 @ 20:03:55
Postat av: katten gustav

kolla på denna bruden

2008-10-21 @ 21:20:50
URL: http://www.blocket.se
Postat av: love

"nejnej, jag har alltid velat ha ett förhållande med någon som heter robin, är 17 år och frågar chans på mig på kamrat.."



Haha, ser hans min framför mig...

2008-10-24 @ 23:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0