är det att gå för långt att tända på fantasin att våldta sin syster?

Ett av dom största problemen med att lyckas få dessa internetkillar att prata med mig mer än typ.... 1 minut, är att jag bara inte kan förmå mig att skriva massa om hur kåt jag är och hur jag smeker mig. Jag klarar det bara inte utan skriker lite förskräckt när någon antyder att det är det den vill ha ut av ett möjligt chattsamtal.
Och detta är helt enkelt jävligt opraktiskt. För jag har insett att man måste nog ge dom snusksnack för att sen kunna väva sig in lite mer i deras hjärnor och försöka förstå något (även om dom flesta verkar vara helt obegripliga).

Så..... läs nu detta noga.
Jag försökte släppa loss. Ni kan nog inte förstå vad jag nu har testat.
HAHA någon slags rollspelschatt. Jag la faktiskt ner så mycket hjärta i det att jag försökte att bli lite kåt.
Det behöver liksom inte vara fel, och jag hade faktiskt ganska kul.

Viserligen gick det väl inte riktigt så långt att jag blev kåt, och viserligen var jag väl ganska generad.

Och viserligen blev jag i slutet jättesur eftersom jag tyckte att det urartade.
För tro mig, herregud!!!!!!!!!!!!!!!
Det urartade till att han ville att jag skulle vara hans syster som han skulle våldta.
Förstår ni.

Men det var ganska lustigt på vissa sätt. Rolig grej att ha testat. Men jag har svårt att se hur man skulle kunna bli kåt av att fantisera att man hade en bror som våldtog en.
Och att det är det som han väljer när han får välja att fantisera om typ vad som helst. Att våldta sin egen syster.
Efter detta testade jag i alla fall en liten grej, i vetenskapens namn hehe.
Jag startade ett nytt litet konto på ett sånthär community och skrev typ "rollspel?" och så var det massa killar som bara "tja baby, nice med lite rollspell, jag är jääääättekåt". Ungefär.
Och jag hade inte riktigt orken att genomgå denna lilla lek en gång till, men jag spelade med ett litet tag, med dessa killar. För att sen fråga ut dom om vad dom ville att vårat lilla rollspel skulle handla om.
Och sen bara "fuck you, hejdå! BURNED!" typ.
Jag svär att 75% av dom ville att jag skulle vara deras syster.

Och haha, sen vill jag ju tilläga att det var ingen cam eller några bilder eller något annat inblandat. Utan bara ord.
DIrty wooooooooooords!

P.S. Måste bara tillägga en grej till också. Jag tycker såklart absolut inte att det skulle vara något fel med rollspel.
Kan nog vara ett bra alternativ och ett roligt sätt att lära känna sin sexualitet om man kan komma över den första reaktionen att bli generad.
Haha hej kropp och knopp :)


/Miriam

Kommentarer
Postat av: Krille

Haha, fyfan va skön du är. Ni är.

2008-10-13 @ 19:21:11
Postat av: miriam

Tack.

Fint att vi är så sköna. Det är vi nog:) haha.

2008-10-13 @ 22:13:26
URL: http://internetkontakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0