DreamBoy eller DreamDad?


jag tycker absolut att man ska vara stolt över sin ålder, men kanske lite beroende på i vilka sammanhang. tillexempel på kamrat. Jag tycker faktiskt att man borde skämmas om man är 43 år och har kamrat. Det jag tycker är bra med den här mannen är att han är ärlig och skriver att han är född 1965. Men det finns nog väldigt få kvinnor på kamrat som är 43 år, så han letar nog inte efter kvinnor i sin egen åldersgrupp. men det märker man ju redan på hans ungdomliga stil, ehh.
Jag undrar lite grann vilken sorts människa det är som lever ett sånt här liv vid 40 snåret. Får dom aldrig ålderskris? Bryr dom sig inte? gör dom vad som helst för sex? förstår dom inte att dom får mer sex om dom satsar på sin egen åldersgruppgrupp? Jag tycker nästan att dom här frågorna är lika svåra att besvara som t.ex Vad-händer-efter-döden-frågor.
Den här mannen kanske har barn, han kanske är en coka-cola pappa. Känns konstigt att veta de flesta av alla dessa män (gubbar) har någon sorts bekantskap utanför internetvärlden.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0