bra och dåliga grejer

En dålig grej med mig är att jag är dålig på att lägga mig på den jag är meds nivå.
Och att jag sätter en viss ära i det ibland. Och att jag lätt tappar respekten för folk som kommunicerar om saker som jag anser vara ointressanta och korkade. Och som har åsikter som står rakt emot mina.

Det skäms jag för.

En bra grej med mig är att jag är en så himla lojal vän mot mina riktiga vänner.
Och att när den där killen, jag gillade så mycket, skaffade flickvän så var jag så himla duktig på att fortsätta hålla kontakten med honom och försöka lära mig att vara vänner med dom båda två. Och att jag hade en sån respekt att jag aldrig ifrågasatte hans val utan bara hela tiden visste att om vi kan vara vänner så är det också jättebra. Vilket vi är och det är bra och jag tror att det gjorde det lättare att tappa bort känslorna för nu ser jag honom på ett annat sätt. Som vän. (kom att tänka på det idag och blev glad på mig själv, jävlar vad bra jag hanterade den situationen)

Det är jag stolt över.

(om ni skriver saker ni är stolta och skäms över blir jag himla glad. för jag vet att ni är fler som läser än som brukar kommentera, det syns på statistiken. var inte så jävla snåla med att berätta om er själva nu!!!)

Kommentarer
Postat av: saskia

Hej hej!



Jag ar pa att lagga mig i tid for skolan! Gills det?



Jag ar bra pa att lyssna pa manniskor och fota :)



Kram kram

2008-10-17 @ 21:25:21
URL: http://blandgrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0