rövslickare

Jag har tänkt på en sak. Fenomenet att vissa kvinnor inte kan visa sig vara mänskliga i manligt sällskap när det kommer till romantik? Jag såg ett sex and the city avsnitt härom veckan och då fes carrie i bigs sällskap, sedan trodde hon att deras förhållande skulle ta slut på grund av detta och hon pratade om att hon inte vill att han ska veta att hon är mänsklig. Jag tror nog att män också kan präglas av det men kanske inte på samma sätt.
Det är kanske inte så att man pratar om att man ska bajsa eller vad det nu kan vara, men det kan i vissa fall vara sjukligt. Att dessa kvinnor vill framstå som någon lite finare än vanliga dödliga som bajsar hela tiden. Som när blondinbella inte kunde bajsa hos sin kille de första månaderna som dom dejtade. Var bajsade hon då, var hon tvungen att gå hem och bajsa och sen komma tillbaka?
Jag tror att detta fenomen är samma sak som att man kan tänka "bajsar kungen?" Allt rövslickande hos kungen -typ att man inte får säga "du" och så vidare- tror jag skapar detta. Jag tror att det kan vara lite samma sak med vissa kvinnor och män. Deras respektive avgudar dem så mycket de första månaderna och då skapar det en klyfta. Men jag tror att det kan finnas en hel del fler förklaringar.

men iallafall: sluta rövslicka!


/Sara

Kommentarer
Postat av: Eric

Jag har bara bajsat hos en av mina tidigare flickväner. Jag är livrädd att det ska lukta illa. En gång fes jag så det ekade på toaletten hos en tjej, då hennes syster hade pyjamasparty i rummet intill. Fem tjejer som gapskrattade åt mig. I ett tyst hus.

2008-11-24 @ 12:46:59
Postat av: miriam

ja, jag tror det är vanligt att många håller på och håller inne med bajset.

jag har aldrig riktigt fattat det där fullt ut, jag har visserligen också känt att ja typ det vore jobbigt om det hördes nåt eller luktar nåt eller så. fast liksom, är jag bajsnödig och jag är nog helt enkelt inte så superbra på att hålla mig eller nåt.

jag bajsar lite vart jag än går. sprider det omkring mig:D

2008-11-24 @ 15:27:14
URL: http://internetkontakten.blogg.se/
Postat av: sara

Jag kör på att spruta rengöringsmedel efter att jag har bajsat.

2008-11-26 @ 17:59:40
Postat av: julian

angående blondinbellas bajsande så har jag för mig att hon skrev att hon gick ner i nils tvättstuga för att lägga en kabel.

2008-11-30 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0