nej tack

Ett jävla problem är att dom inte förstår vad jag säger!
Dom förstår inte vad jag säger när jag frågar om feminism, men inte heller när jag tycker att jag går in på deras intresseområden (SEX) så förstår dom.
När jag skriver att "nej, jag är inte intresserad av någon form av rollspel utan om det på något sätt ska anspela på "man&kvinna tillsammans"-tjafset så ska det för fan vara romantiskt!!" Ja, ikväll ska det vara romantiskt

Men skriver man "nej tack inget sexrelaterat!" så får man det här tillbaka.



Jag skulle inte ha tagit illa upp över något sånt här om jag inte uttryckligen sagt nej och varit så pass tydlig att personen i fråga inte borde kunna tveka, FÖR DÅ BLIR JAG SUR.
Och jag undrar om en sånhär person tror att självklart blir man glad över så fina små meddelanden och bestämmer sig för att omyndigförklara mitt beslut eller om det är det att vi har kommunikationsproblem (att han rent faktiskt inte kan uppfatta det jag försöker säga).

Det är då jag skriver saker som att du förtjänar att drunkna i mensblod.

/Miriam

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den där borde bli erotiska-noveller-författare!!!!

2008-11-15 @ 00:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0