Dreamboy1965 (del två)



Min DreamBoy har visat sig vara en DreamDad i sidan av sitt internetliv...


Sara:



dreamboy1965:



Sara:
        


Jag kan faktiskt inte riktigt förstå varför man som så gammal har kamrat. Jag kan inte förstå att han är lika gammal som min mamma. En rolig grej med den här mannen är att han en gång skrev till mig på mobilen. Jag ser framför mig hur han sitter på en trevlig familjemiddag med mobilden i högsta hugg och chattar på kamrat. Mina pappa har inte lärt sig att använda uttrycket smsa ännu, han säger maila istället. Men man ska inte dömma någon vid första intrycket, jag menar, han kanske rökte på för mycket när han var 15 och stannade i sin mentala ålder. Men det är tyvärr väldigt svårt att inte döma samtliga på kamrat.

Kommentarer
Postat av: miriam

Hm, detta håller jag inte riktigt med om.

Ser inget fel i att vara gammal och gå med i kamrat eller skicka in kontaktannonser i tidningar exempelvis.

man kan vara gammal och vilja hitta kärleken också. och alla tycker inte om att gå ut och flirta på krogen! och vad finns det för sätt för en medleålders man att hitta kärlek egentligen? kan inte vara lätt.

det jag kan hålla med om är att man lätt blir upprörd om det är för att hitta massa småtjejer på halva hans ålder. men det är det väl inte nödvändigtvis?



fast ja det är lite klurigt!

2008-11-06 @ 22:06:34
URL: http://internetkontakten.blogg.se/
Postat av: sara

Jag tycker det är lite suspekt om man är så gammal och går med i kamrat, men jag tycker inte att det är något fel med kontaktanonser. Jag har inte pratat speciellt mycket med den här mannen och han verkar inte vara som de andra som gett ett ganska konstigt intryck. jag kanske gick för hårt på den här mannen, det jag menade mest var väl alla äldre som borde veta att på kamrat hänger den lite yngre generationen.

2008-11-06 @ 22:44:39
Postat av: miriam

Jag förstod att du menade att alla äldre borde veta att den yngre generationen hänger på kamrat, fast jag förstår fortfarande in te riktigt VARFÖR det är suspekt och varför man inte borde finnas på kamrat över en viss ålder.

segregation tänker jag bara genast.

det finns gamla som raggar och känns äckliga på såna som oss på kamrat men å andra sidan kan man inte dra alla över en kam, jag tycker snarare att det man måste vara medveten om när man går med i kamrat är att man kan få ganska grova sexuella erbjudanden.

2008-11-07 @ 07:52:48
URL: http://internetkontakten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menade inte att det inte borde finnas äldre på kamrat, jag förstår själv bara inte varför man som 40 vill ha kamrat. Det är dumt att jag dömmer äldre som har kamrat, men det är svårt att låta bli, alla är kanske inte ute efter samma sak, men man vet ju att det finns. Jag är medveten om alla grova sexuella erbjudanden man får på olika communityn men jag tycker fortfarande att det inte är så sympatiskt med män som försöker manipulera unga tjejer att träffa dem.

2008-11-07 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0