osssssssssssssssssssssssssssst!

När jag är hungrig drömmer jag alltid om mat.
Nu efter skolan så somnade jag jättehungrig och då drömde jag att jag låg och sov i en crouqe monsieur, men sen kom jag på att det var löjligt, för en crouqe madam är nog bättre att sova i. Då kan man ha ägg-gulan som huvudkudde (fast om man råkar spräcka den kan man kanske drunkna?).
Sen drömde jag om en kille som jag var kär i förut och av någon anledning klädde jag av mig kläderna fast vi stod mitt i stan bland massa folk och sen så sa jag att han var feg för att han inte vågade ta av sig kläderna.
Nu ska jag öva på dansen till elvis och sen ska jag gå på fredagsbio och mysa med die welle.

Kommentarer
Postat av: t

jag drömde typ samma sak fast jag var inlandad i ett afrikaskynke och han också, så när han gick förbi och log sa jag: "snyggt skynke" han ba: "detsamma".



inte riktigt samma kanske men nästan.

2008-12-12 @ 21:00:35
Postat av: sara

jag brukade när jag var liten drömnma att det regnade mandariner, ibland fårost, det varierade.

2008-12-15 @ 15:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0