Nya identiteter


Vi har blivit män på internet.
Bilden till vänster är Sara, eller vad säger jag... Olle. Fina, fina Olle!
Bilden till höger är mig och min nya identitet heter Sebastian och är en 26 årig bög.
Det är hemskt att se vilka reaktioner Sebastian får. Jag vill gråta.
Sebastian är en fin och snäll människa som söker kärlek på internet och får en jävla massa skit.
Sebastian är min dröm-man, borde vara alla flickors våta dröm, alla pojkars hårda dröm.
Snäll och har en fin hatt, det är så han är.

Så varför vill folk spy på Sebastian?
Jag vill spy på dom, jag vill läxa upp dom, jag skulle göra det om dom inte blockade mig direkt BARA för att jag är bög.

/Miriam

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar olle. han är så fin och har en sån fin mustach. olle, det är typ min idealman.

2008-12-15 @ 22:57:08
URL: http://internetkontakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0